Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Κυριακή πρωί


Όμορφη Κυριακή. Δροσιά.  Ο αέρας τις Κυριακές εν διαφορετικός, και ο ήλιος, και οι ήχοι γύρω μας.  Οι φωνές των παιδιών που παίζουν στην αυλή πριν το φαγητό, οι φωνές των μεγάλων που μαζεύονται για το κυριακάτικο τραπέζι είναι διαφορετικές.  Είναι πιο ήρεμα απ’ οτι τις άλλες μέρες.  Κυλούν πιο αργά. 
Έχω μια ηλιακτίδα.  Κάθετε πάνω στο γραφείο μου. Δεν είναι τεμπέλα σαν αυτές της Κυριακής.  Κουβαλά λουλούδια μαζί της, χρυσάνθεμα, που τα δίνει απλόχερα.  Τα κρατά στην άσπρη της ποδιά, είναι ντυμένη ενα άσπρο φόρεμα και έχει τα μαλιά της μαζεμένα. Με κοιτάζει με ενα παρακλητικό ύφος λες και θέλει να μου πει κάτι.  Με γυρτό το κεφάλι προς τα αριστερά σαν να μου δείχνει ποσο κουράστηκε μαζί μου. Πόσο κουράστηκε να μου υπενθυμίζει πως πρέπει να βρει τον ήλιο της, πως ο καθένας μας πρέπει να βρει τον ήλιο του.  Πως γίνετε ηλιακτίδα χωρίς ηλιο;  Χωρίς τον ήλιο της ούτε φως έχει, ούτε χρώμα, ούτε ζεστασιά μπορεί να δώσει.    Ούτε τον ιδιο της τον εαυτό δεν μπορεί να διατηρήσει.  Γιατί κλαίει συνέχεια και σβήνει τη φωτιά της σιγά σιγά.  Τόσο μικρή... ειμαι τόσο περήφανη που την έχω και την καμαρώνω... πρέπει να βρεί τον ήλιο της... έχει κάτι φτερά... πως να τα χρησιμοποιήσει όμως για να παει να τον βρει;

8 σχόλια:

Nonis είπε...

να πετάξει...

να πετάξεις... :)

Ρόκα είπε...

Κλάιω τζαι γελώ μαζι... Ευχαριστώ!

evroskarseras είπε...

Το να πετάξεις έχει διπλή σημασία όμως.

Ανώνυμος είπε...

As an example, look at dedicating about 75% of your respective routine to cardio, as well as other 25% to strength schooling one day.


My webpage: simply click the up coming internet site

Ανώνυμος είπε...

This is like receiving 15 sets of dumbbells in a single simply because you can routinely change the weight of each and every dumbbell with the flip of the knob.



my web-site; cheap bowflex selecttech 552 dumbbells

Ανώνυμος είπε...

A person routine nonetheless which includes proven to be productive in
helping reach almost all health and fitness goals is body weight instruction.


My weblog - cheap dumbbell sets

Ανώνυμος είπε...

It's develop into one of the most prevailing communications instrument on the earlier 100 years.

My web-site ... adjustable weights

Ανώνυμος είπε...

Bowflex resistance training improves this muscle mass advancement.



Also visit my web blog: bowflex dumbbells 552